Hello!

Hejsan, länge sen har haft mycket upp.
och när jag säger mycket menar jag verkligen myket alltså, ingenting att skriva i bloggen om hehe. PRIVAT!
kommer inte skriva på ett tag nu heller för nu på onsdag (10:de) åker jag till Göteborg och kommer hem på söndagen den 13:de.
Så jag kommer inte kunna vara tillgänglig vid datorn, sen vecka efter de den 16:de åker jag till Dalarna och kommer hem på söndagen den 20:de.
men ni får ju ha de så himlans kul här i stockholm, och de är bara att smsa eller slå en pling om ni vill fråga eller bara snacka lite med mig, (0704359101)
vore ju jätte trevligt men vi hörs någon dag lite senare sa försöka hinna uppdatera bloggen lite och berätta lite news for ya guys!
öhhmm, aa som sagt jag åker bort nu oc kommer vara borta ett tag, men jag ska försöka ta en jäkla massa fina bilder och komma ihåg så mycket som möjligt så ni får någonting himla härligt att läsa om vetja.
nej nu måste jag verkligen fixa en massa saker innan onsdag, annars kommer jag aldrig hinna, bättre klar förtidigt och kunna slappa än att vara klar i sista sekund och gå.


Har det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0