Kom precis hem

Kom precis hem ifån stan, har varit inne med en tjejkompis, sjukt vilken rolig resa påväg dit alltså, haha även om jag åkte ensam.
Och fick en jäkla massa komentarer:
åh vilken fin tröja vart har du köpt den?
åååh gina tricot? de har jg aldrig hört vart ligger det?
åh va fin du är, gud vilken gullig tröja, du vet väl att ankare står för kärleken, tror du på kärleken?
vad söt du är idah med dig blondahår, blåaögon, ditt lilla hjärta (hon menar mitt halsband), din rosa klocka oh din lilla kjol.
oj, här ska jag av, innan kan inte jag få ta ett litet videoklipp på dig?
(det skulle aldrig fallamig in att en gammal tant skulle få filma mig, inte för att vara taskig men nej!)
men de roliga var att alla dessa komifrån samma person xD

tyvärr så har jag inge batterier på kameran så jag kan int sätta in några bilder, 
(bilder kommer alltså snart upp hoppas jag)
sjukt bra kap också nu på rea ;)


hör av mig lite senare puss ciao! så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0