shulululu

Nu var de ett tag sen man var i stan. Shit man märker verkligen att man växer snabbt ifrån sina gammla ritualer. Aa, gymnasie första ring, känns lite konstigt fortfarande men har börjar vänja mig. :)
börjar snart så ska väl gå och fixa mig, efter skolan ska jag och nathalie in och shoppa lite :)
jag har sett dom här ur snygga rosa handskarna, och ett par jätte fina örhängen jag ska köpa, kommer upp bilder på dom så småning om, men du ska jag fixa mig och så får vi se vad som händer. (de gör de alltid i mitt liv) xD
som igår när jag skulle lägga ner matte boken i väskan så lyckas jag skära mig på pappret som är hur mjukt och lent som helt, anyway see yah later alligator! PUSS eran Joanna

Kommentarer
Postat av: Tessi

Haha ja man kunde bli i stort sett vad som helst i det där testet :D fin blogg btw !

2008-10-01 @ 13:01:47
URL: http://ttewss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0